Když jste skvělí v tom, co děláte, obvykle přijde ocenění. Ve světě kinematografie má toto ocenění podobu Oscara, ve světě hudby se udělují ceny Grammy, ve sportu se vyhrávají zlaté medaile. A jak je to v byznysu? Obchodním značkám je udělován titul Superbrands, který informuje zákazníky o tom, že značka poskytuje ty nejlepší produkty a služby.
Jsme pyšní, že i v letošním roce byl společnosti Top Vision udělen prestižní titul Czech Business Superbrand. I přes tuto pozitivní zpětnou vazbu vám však můžeme slíbit, že i v nadcházejícím roce se budeme snažit o zlepšování a zkvalitňování našich služeb, abychom vám pomohli růst – kariérně, společensky, osobnostně.
Superbrands je nejuznávanější světovou organizací v oblasti oceňování mimořádných obchodních značek. Tato organizace každoročně vyhodnocuje “nejlepší z nejlepších” značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech. Titul Superbrand informuje zákazníky o tom, že značka poskytuje ty nejlepší produkty a služby. Vypovídá o vynikající pověsti značky, stejně jako o jejím významném postavení na trhu.
Udělení titulu Superbrand předchází několik kroků. Prvním krokem je sestavení seznamu nominovaných kandidátů na základě obchodních výsledků. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum – podle popularity značek u zákazníků je seznam zredukován na semifinalisty. Třetím krokem je rozhodnutí odborné komise Brand Council, která vítězným podnikatelským značkám udělí titul Business Superbrand.
Udělování cen Superbrands se vztahuje nejen na známé značky, s nimiž se spotřebitelé běžně setkávají, ale věnuje pozornost i velkým hráčům v B2B sektoru. Oceňovány jsou tak nejen spotřebitelské, ale i podnikatelské a průmyslové značky, které bývají často upozaděné. Česká veřejnost se tak může seznámit s dalšími úspěšnými českými projekty a jejich příběhy. Ano, máte pravdu, pokud si myslíte, že Top Vision patří k nejlepším z nejlepších.